1016560.jpg
Valpuri tässä heippa,
Mä en oikee koskaa pääse tähän koneelle kun noi kakarat on aina jonossa
tähän enkä viitsi jonottaa niide kans,on nähkääs toi ikä joka kertoo et mä
pääsen ihan jonottamatta sillon kun toiset on jossain muualla.Mami ei saa
edes kuvii missä mä olisin yksin kun toi kakara tunkee aina siihe häntineen.
Mami sanoo kyl et mä tuun liia lähelle kameraa ja siks kuvat ei onnistu.
Mut nyt mä olen omalla hyllyllä enkä päässy puskee kameraa ja mami sai
kuvan,tosin ei sekään mikään priima ole mut saa siit selvän,eiks nii?
Mä olen vähän tylyn näkönen siinä,en ollenkaa oma itteni mä olen söpön
näköinen enkä ollenkaa noin tuima.Täs alapuolella on mamin kaverin kissa
Piuke semmonen 5 vuotias poika.Mami on saanu luvan pistää tän
.957159.jpg
kuvan tähän kun sen Piuken mami ei pidä blogia ja mamin mielestä
noin komeen pojan kuva täytyy näyttää.Vai mitä tytöt.Eihän komeita poikii
ole koskaa liikaa.Sit täs näkyy mein kollin tappijalat kun se on menny
mun hyllylle koisaa,nii mä päätin mamin kans pistää kuvan sen
karvasista varpaista.On se vaan kiva ettei mul oo tollasii karvoi varpaissa.
Terv.Valpuri tän blogin vanharouva.Ja mamin nukkukaveri ain iltasin
pitää pästä mamin peiton alle,en mä siel kaun oo mut kunhan käyn
mamin nukuttamassa sesanooki et nukkuu paremmin kun mä hyrisen
kyljessä.
1046008.jpg